Fatma_51 çok farklı sebepleri olabiliyor. Sıcaktan olabilir, alerji olabilir, sinek ısırığı olabilir… Doktora gidin bir baksın ona göre tedavi uygulanır hepsinin kremi ilacı farklı oluyor yanlış bir şey kullanırsanız daha kötü olur bu sefer. Benim kızımda doğduğundan beri bu tür şeyler vardı götürüyorduk doktorlar bulamadı hepsinin ilacını kullandık neredeyse daha kötüye gitti doktor gözetiminde olmasına rağmen. Alerji testleri yapıldı son çare biyopsi alınıp patolojiye bile gönderdiler. Hiç bir şey çıkmadı. Geçen aylarda tekrar oldu (sadece bahar aylarında tekrarlıyor) yine götürdüm Allah razı olsun iyi bir doktora denk geldik bakar bakmaz anladı birde kana bakalım dedi ve tespit etti. Sinek ısırığı alerjisi (skeeter) varmış. Sinek veya böcek ısırdığında normal insanlara göre vücudu daha fazla tepki veriyormuş. Şişiyor, kabarıyor, sulu yaralara dönüşüyor çok kötü oluyordu. Bi şurup ve krem önerdi gördüğümüz an artık onları kullanıyoruz ertesi güne hiç bir şeyi kalmıyor. Sinek kovucuyla korumaya çalışıyoruz dışarı çıktığımızda