bilgisi olanlar yazarsa sevinirm kizlar gurbetteyim oglm 1 yaşında bana aşırı düşkün yani sürekli kucagimda olmak istiyo babasina bile gitmek istemiyo kucagimdayken. memlekete gittigimizde nene dede teyze yani kimseyle anında yakin iliski kurmuyo sevmek istiyolar zorluk cikariyo bana yapisiyo evde yaptigi hicbi seyi yanlarında yapmiyo soguk davraniyo kisaca. yani bikac gun kalip alisirsa kucaklarina filan anca daha rahat alabiliyolar. instada oglumla yasit bi bebek gordum benim oğlumun tam tersi herkesle yakin iliski kuruyo tanimadigi kisilerin bile kucaginda duruyo tanimadigi yasitlariyla hemen yakin iliskiye giriyo
bebegimin mizacimi boyle asosyal mi napmam gerek yada daha cok mu erken kafam karisti
bu konuda bilgisiz degilim guvenli baglanma, ayrilik kaygisi
yani ayina gore bebeklerin gelisim evrelerini biliyorum ama oglumdaki aşırı mi normal mi bilemedim