rabiaakkan sıcak halde değil soğuk haliyle koyman daha mantıklı, sıcak ortamda bozuluyor ama soğuk ortamda bozulmuyor, yanına bide sıcak su al biberona koyduktan sonra sıcak suda beklet sonra ver. Zaten anne sütünün 40 derece falan olmasına gerek yok içilecek kadar ılık (oda sıcaklığı) olsa yeterli olur ki ısındıkça vitamin değeri aynı oranda düşüyor