Ek gıdaya kadae her şey belirsizdi. Mukuslu gürültülü kaka aşırı gaz ve huzursuzluk. Sütü yumurtayı kestim yine devam. Tekrar başladım yine aynı. Kilosu alt sınırın biraz üzerinde seyretti. Kakasını sürekli 2-3 güne hatta 5 güne yapıyordu. Süt aleejisi olsa ishal olur dedi doktor. Kan vs hiç olmadı böyle bir diyet bir açarak 6 aya geldik. Gazını çıkarmaya başladı ama fazla fazla. 6 buçuk ay olunca yumurta sarısı denedim. Bayılarak yedi tam 4,5 saat sonra sapsarı kustu. Başka hiçbir belirti olmadı yine kakasını yapamadı 2.güne kadar. Yumurtadan 1 gün sonra yoğurt denedim. 1,5 saat sonra minicik kustu oyun oynarken olabilir dedim ama o akşam bir gaz sancısı başladı inanılmaz ağladı. Neyse gazını çıkarınca geçti kaka yine yok. Bir sonraki gün ensesinde kırmızı öbekler oldu hafif pütürlü başka hiçbir yerinde yoktu. Bu alerji mi? 4.gün kaka yaptı normal yapışkan kakaydı yani ne kan ne mukus yok katı yapışkan kaka. Bu arada gitmeidğimiz doktor kalmadı yaşadığımız şehirden dolayı alerji uzmanı yoktu. Gaita test, kan testinde hiçbir şey çıkmadı her şey normal ne yapmalıyım kütfen yardımcı olun 😭