9 aylık kızım bağırsak düğünlenmesi sonucu ameliyat oldu hastanede 2 gün yatırdılar sonra taburcu ettiler eve geldiğimiz gün bi kaç saat sonra ateşi biraz çıktı 38.1 ağrı kesici verdim havlu falan koydum başına geçti sabah 5 e karşı yine çıktı 38 e normal mi acaba ateşin çıkıp gitmesi