Erdempasam bende polikistik over sendromu var, o yüzden sivilce problemim hep oldu, yaklaşık 7 ay boyunca roaccutane vb. ilaçlar kullandım, sivilceler tamamen geçti, daha sonra çok tatlı yediğim zamanlarda 1 2 sivilce çıkıyor, onun dışında iyiyim, ilacı kullanalı 10 yıla yakın zamanda geçti, ilaç döneminde kolesterol değerlerim yüksek çıkıyordu, bittikten sonra o da normale döndü, eğer akne tarzında sivilceleriniz varsa ilaç kullanmadan geçmiyorlar