kalbimegem benim bebeğim kolik 1 buçuk aylikken sallamaya alıştı maalesef battaniyede sallıyorduk kriz anlarında ancak öyle sakinleşip uyuyordu. Ayakta sallamadık ama hic, şimdi 3 ay 4 günlük hamak salıncağımız var onda uykuya geçiyor. Annemin ve kayınvalidemin evinde de salıncak var onlara gittiğimizde de öyle uyuyor. Ama sizin bebeğiniz büyük yani siz bu zamana kadar hiç sallamaydıysanız bu yaştan sonra kayınvalideniz niye sallasın ki kendisi mi diyor sallayacağım diye.