kalbimegem İki yaşına girmesine on gün var sonunda artık bana anne diyor 😂😂 resmen inat etti çocuk anne dememek için Normalde baba dede nene aba abi teyze kanka mama su al ver git büyük küçük vinç fil gitti düştü gel hop no yes top sağ sol araba havhav vs gibi hayvan sesleri de dahil olmak üzere birçok şeyi söylüyor bı anne demiyordu şükür onu da dedi resmen kalbim yumusuyor o anne dedikçe
bana1cocukyetti kalbimegem bu benim kız galiba, 1 yaşına girecek hala anne demedi inat etti sıpa, kız ne zaman anne diyecen ne zaman duycam diyorum sırıtıyor bana🥲🥲
tekbasimabakiyorum kalbimegem çok güzel bir duygu dimi? Benim kızım da 16 aylıkken demeye başladı. Ağlarken anni anni diyordu zaten ama bilinçli şekilde gözüme baktı anne dedi😁yanağımı sevdi falan. İçim eridi O an. Şimdi her anne dediğinde hala ama hala içim eriyor 🤣
kalbimegem minikoglummmmm 6 aylıkken dede baba mama düt düt diyordu çabuk dillendi ama bu anne demedi 😂😂 Oğlan çocukları geç mi söylüyor acaba 😂
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala kalbimegem benm oğlumda bana çok geç anne dedi. Hatta bana “gıggı” derdi. Ne demek diye sorma, inan bilmiyorum ne demek 😅 Şimdi ben diyorum ona gıggı diye, hatırlıyor mu diye. I ıh gıghı değil diyo😅 Günde 7373683 kez anne diyo.( Şimdi 3.5yasında)
sevvgi bana1cocukyetti bizde bir ay sonra bir yaş olcaz. anne dışında bilinçli kelimesi varmı kuzunun?🥰 bizim yok henüz bi kaç hayvan taklidi dışında
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala kalbimegem ahahha 🤣 harbiden bn o kelimeyi sevmiyordm ama cidden bnmkii daha iyimiş. Kızım meme bağımlısı 🤔şimdi korkmaya başladım, ya o da bana meme diye seslenirse🙄 Ay dur töbe, insanın korktuğu da başına gelirmiş
bana1cocukyetti sevvgi Kız anne demiyor ki, desin diye ne çabalar veriyorum keşke dese, durmadan anne dedirtmeye çalıştığım için inat etti galiba söylemiyor ahahhau😂 maşallah kuzuna🦋 baba,dede,mama var şimdilik😍