ahsengunesveannesi elifats sıcaktan bez yapmış olabilir kızım da da var aynısı çünkü.Yatistirici krem sürüyorum ben.
[silindi] elifats bez bölgesinde olmuş isilik olabilir ama emin değilim üstte kalsın daha tecrübeli anneler yanıtlasın geçmiş olsun❤️💝🙏
kimbumadam elifats isilik canım sürekli duş Bezi gevşek bağla biraz hatta açınca duruyorsa biraz öyle kalsın
ahsengunesveannesi elifats işe yarıyor canım nemlendirici aslında la Roche posay önermişti doktorun aldım kullanıyorum bezi hemen baglamiyorum ama biraz hava alsın kurusun diye.bi de her gün duş aldırıyorum bazen günde 2 kez sampuansiz ☺️