Bebeğim 3. Aydan beri sürekli ağlıyor erkek çocuk ilgi istiyor diyorlar ama bu kadarı normal mi ya yere koysam ağlıyor kucakta dolaşmak istiyor sürekli onun korkusuna bişey yapamıyorum asla geçen doktora götürdüm idrarda mı bişey var diye ondada bişey çıkmadı dişler desem yere koyunca ne alaka diyorum sürekli ilgi istiyor hiçbişeyden memnun kalmıyor 6 buçuk aylık olduk her ay düzelir ümidiyle gün geçiriyorum ama asla ya böyle bi durumda olan var mı asla yatmak istemiyor otursa düşse ağlıyor herşeye yani akla ne geliyorsa 🤦🏻♀️