Bilgeakan Merhaba kızlar . Geçtiğimiz hafta bebeğim 1 yaş aşısı olduktan 4 gün sonra ateşlendi ve ertesi gün vücudunda sivilceli döküntüler çıkmaya başladı 🥹 cildiyeye götürdüm hemen aşıdan dolayı su çiçeği çıkarmış dedi . Siz de de böyle bir durum oldu mu ?
minervadefne Aşıyla beraber vücuda mikrop veriliyor yani bence normal rota aşısı olduktan sonra hastalananları da duymuştum☺️