Bebeğim 11 aylık olacak. Adetim 10gün gecikti. Bugün ilk gebeliğimde olan bel ve vajina ağrısını hissetmeye başladım. Test yapıp yüzleşmekten çok korkuyorum. Şimdiye kadar hep gecikiyor adetim diye kendimi telkin ettim ama bugünkü ağrılar hayra alamet değil. Nasıl yapıcam salya sümük ağlıyorum kıyamıyorum bebeğime çok küçük sanki ona ihanet etmiş gibi hissediyorum