İyi akşamlar arkadaşlar. 47 günlük bebeğim var. 7 gün kakasını yapmadığı için doktor gliserin kansuk verdi. Bugün fitilden 2 saat sonra kakasını yaptı. 3. Defa kakasını yaptığında bezinde kan vardı. Ayrıca kakası sert değil sıvı yumuşaktı. Bu durumu yaşayan var mı? Doktoruma yazdım devam ederse hastaneye git mutlaka dedi. Çok tedirgin oldum.