Ben de bebeğim 30 günlükken başladı çok emmesi 2.ayının ortasına kadar sürdü
Doktora gittiğimde öyle şey mi olur emzirme o kadar falan dedi bana ama 2 saat sürdüğü oldu şaka yapmıyorum kahvaltı yapamazdım
Bence o bir süreç bebek tanımaya temas etmeye çalışıyor biraz da kolumuzu aldıkları için güvende hissediyorlar muhtemelen
Ben ilk çok sinir oluyordum tuvalete gidemiyordum patlayacak gibi oluyordum vs ama sonra baktım kokuma ihtiyacı var yanında olduğumu bilmek istiyor dedim emzirdim sıkılmadan şimdi 3 aylık oldu artık o kadar emmiyor 1-1.5 ay sürmüştü uzun emmesi bence bebeğe de hak görmek lazım yeni dünyaya alışıyor iyi ki doktorumu dinlemedim diyorum