mihbzdn ben de cerazette kullanıyorum 1 kutu bitiyor yarın 3 haftadır kanamam var hadi ilk 6 gün normal regldim sonra 2-3 gün temiz gezdim sonra leke leke tekrar gelmeye başladı normal kanamaya çevirdi. Yarın yine regl döngüm geldi benim hala kanamam var. Böyle olacaksa sürekli bırakacağım. Zaten adamla Yanyana gelemiyoruz kanamadan korunmanın ne manası var 😀