Havva_gul42 merhaba bende yasminn kullanıyorum 1 aydır.Doğumdan sonra ilk reglimi 1 ay önce oldum normal regl kanaması 10 gün sürdü bitti ama 1 aydır her gün kahverengi siyah pembe hiç bitmeyen akıntım var hapla alakalı olabilir mi acaba sizde öyle bir sorun oldu mu ? Doktora sordum hem doğum sonrası hem hapa bağlı düzensizlik olabilir demişti ama 1 aydır da bu kadar devam etmesi normal mi sizinde bu kadar uzun sürdü mü