Selam kızlae az önce burda konuyla ilgili postları okudum deneyiminize süreci nasıl atlattığınıza yardımlarınızı istiyorum
Dün kızım ateşlendi 38di dr götürdüm boğazları hafif kızarmış dedi ve bi tane klamoks antibiyotik ile pendifen verdi calpol bende vardı dönüşümlü kullanırsın dedi dün ve bugün kullandım eğer ateş düşmezse antibiyotik başla pazar günü dedi
Şimdi ben ateş düşürücü veriyorum ama bebeğimin ateşi 38 en fazla verince 37 düşüyor ben anlamıyorum sürekli kontrol ediyorum 38de sabit ve dr 38 de sabit kalan ateşe müdahale etmeyin vücudun savaşıp bağışıklık kazanması gerekiyor dedi ben ne yapayım antibiyotik başlıyım mı kızlar akıl verin