alin12_ normalde aptamil kullanıyorduk ama geçen gün hiçbir yerde bulamadığım için bebelac aldım ondan sonra oluştu doktor onunla ilgili olsa bütün vücudunda olur dedi ki zaten gece içti sabaha aptamil aldım tekrar ama bilemedim, eğer geçmezse başka bir yere daha göstereceğim bakalım