Bugün aşı olduk bebeğimin ateşi 38.3’e kadar çıktı üzerini soydum hemen calpol verdim ,ılık v
bez ile eklem yerlerini sildim . Şimdi 37.7ye düştü ancak 😢 uyumak için ağladı uyuyor şimdi ara ara ölçüyorum ama aklım onda ateşliyken uyutmak zararlı olur mu bilemedim 🤷♀️ Elim ayağıma dolaştı lütfen neler yapmalıyım başka ?