ogretmenanne06_ Arkadaşlar 4 aylıkken başladık eczacı kilo başı 1 damla dedi diye o şekilde kullanıyordum ama burada denk geldim kilonun iki katı şeklinde kullanın diyen doktorlar olmuş. Bu markayı kullananlar kaç damla veriyorsunuz
durummkizim ogretmenanne06_ bugün yazdi doktor icean 1 kilo ya 2 damla dedi 4 aylığız. 6500 kg. 13 damla dedi
Deletedmom_984 Aynısını kullanıyorum 400 ünite olandan. Bir fıs sıkıyorum ağız içine sıkma aparatıyla
ogretmenanne06_ durummkizim Allah Allah ben de bugün kendi çocuk doktorumuz da sordum oda bir damla dedi kilo başına🫠 neye göre kullanıcaz biz bunu😅
durummkizim ogretmenanne06_ ay valla bilemedim ki 😂 özel takipliyiz sırf ikilemde kalmamak adına özel sigorta yaptırdık bebegimize ama şimdi böyle duyunca bende anlamadım 😂
ecemirayannesi 7700 kilo kızım doktor ocean marka demir için 16 damla önerdi sabah 8 damla akşam 8 damla veriyorum