Arkadaşlar bebeğimin 5 gündür düşmeyen ateşi vardı . En düşük 38 en yüksek 40.5 du . Şükür dünden itibaren ateşi yok . Ama çok fazla yeşil koyu ishal, kusuyor bazende .dün de sesi gitti böyle sertleşti ve aşırı kısık. Kan ve idrar alındı kaç kere herşey temiz şükür . Doktor artık virüs bu dedi . Zaten ek gıda yemiyordu bolca su vermeye çalışıyorum . Düşünün saat daha 8.30 ama 4 kere ishal yaptı . Tavsiyeniz var mı acaba . Yine doktora götürmeli miyim . Zaten günlerdir hastanedeyiz ya ne yapacağımı şaşırdık artık