Beyzanrrrr aynısı ya, zaten uyandığında emzirmezsem kıyameti koparır, önceden uyandığında eşim pışpışlardı uyurdu şimdi asla onu istemiyor, hiçbir yemeği doğru düzgün yediremiyorum anca bi çorba, diğer kalan her şeyde ağzı kapalı ya da tükürüyor 11. Ay da betermiş