aven güzell kardeşimm bende çok seviniyorum yediği içiinn ama oğlumun ki birazcık abartı bi iki kere tattırmakla merakı gitmiyor ki herkesin yediğini de tattırırsam sonumuz hüsran yani mesela kahvaltıya gittiğimiz zaman kıyameti koparıyor özellikle ona yapıp götürüyorum yanımda ama o yenilmeyecek şeyi de istiyor bal gibi domates gibi bunlardan bahsediyorum