Arkadaşlar merhabalar
33 günlük bebeğimin sadece bir günlük gaz problemi sonrası doktor kontrolümüzde makatında zorlamaya bağlı hafif kızarıklık oluşmuş. Doktor fito krem ve anestol merhem kullanmamı söyledi. Aranızda benzer durum yaşayan anneler var mı? Ne kadar sürede geçer?? Ve gaz problemimiz için rezene ve kimyon içiyorum. Yediklerime hep dikkat ediyorum ama neden oluyor anlamadım. Önerileriniz varsa memnun olurum