Merhaba kızlar, doğdu doğalı düzenimiz yok kesintisiz uyku belki 2 kez ancak oldu tam düzelecek gibi oluyor diş dönemi daha fena bir hal alıyor,özellikle geceleri en az 3-4 kez uyanıyor bazen 7-8 kez uyanır.Ve emmeden uyamak istemiyor kararlı olacağım diyorum su denedim içmiyor 50dk ağladı yine de emmeden uyumadı. Gün içinde de çok uyumaz sadece arabadaysam gün boyu o zaman eve dönüş yolunda uyur evde ise yanında uyursam 2-3 saat tek uyku ama isterse 2 uyku yapsın yine yok düzen yok delireceğim gün içinde 30dk bile uyku uyusa gece çok fazla uyanıyor. Uyuduğum uykudan zevk alamıyorum emzirirken artık uyuyamıyorum.