canimanne06 Çok uzun yıllardır var kolumda uyuşma güçsüzlük Neyse EMG çekildi ve e nabz da baktım Karpal sendromu düşündüren bir bulgu yoktur yazıyor Yani anlamadım kolumda bir şey yok mu neden güçsüzlük ve uyuşma hissediyorum
Lolik canimanne06 sinir sıkışmasına bağlı bir durum değil demek bu ama başka bir şey tetikliyor olabilir boyun fıtığı vs gibi