2 gün önce mastit oldum doktor antibiyotik yazdı daha 1 kere kullandım bugün ikinciyi kullanıcam ılık duş, sabunla masaj, tarak teknigiyle çok şükür göğüsteki sertlik azaldı bugün hiç ateşlenmedim iki gündür ateşler içinde yanıyordum. Ama sütüm sagdigimda çok çok azalmış başına gelen var mı daha sonra düzelir mi bebeğim doymadıgı için sanırım bugün çok ağladı moralim çok bozuldu lütfen bı fikir verin ne yapsam sütüm tekrar eskisi gibi olur 🥺