flybrk kadın zaten takmış bu konuya belli ki. Ve bu duruma mecbur. İnsan mecburss illa yapar ve bence içten gülümseme insanı en güzel gösteren şeydir. Dişler çok arka planda kalır. Sağlık bu neticede sizin hep yüzünüz gülsün siz mutlu olun gerisi göze gelmez post sahibi.
Siz yorum sahibine de bi yorumum var : kadın zaten çok üzülmüş mecbur siz ne diye yangına körükle gidip üzüyosunuz kadını ? Ne geçti elinize böyle yorum yapınca ? Herkesin sağlıklı dişle kalcağının ya da hep çok sağlıklı olacağının garantisi mi var. Üzüldüğünüz bi konuda biri böyle yorum yapsa ne hissederdiniz ? Lütfen empati yapın ve böyle saçmalamayın bida.