Kızlar bugün dişçiye gittim kloroben garlara yazdı ama ben ona emzirdiğini söylemeyi unuttum eczaneden alırken özellikle eczacıya sordum ama eczacı değil yanında çalışan çırak kullanabilirsin dedi eve geldim kullandıktan sonra bi prospektüsüne bakayım dedim. Emzirme dönemi kullanmayınız diyor. İçinizde kullanan var mı acaba