15 aylık bir kızım var 33 haftalık gebeyim. Kızım normalde beşiğinde uyuyordu ama eşimle 2 ay ayrı yaşamak zorunda kaldık. O yüzden birlikte uyuduk. Oda bunu alışkanlık haline getirdi. Odasında bir kaç kez yatırdım. Yatağından bir kez düştü. İki gündür tekrar alıştırmaya çalışıyorum ama vicdanen çok rahatsızım. Kapısı açık, hemen yan oda. Tık sesine gidiyorum. Aynı zamanda gece emmesini de bitirmeye çalışıyorum. Ne yapacağımı şaşırdım. Yardım analar yardımm.