Kızlar benım bebegım 3 aylık bundan 20 gün önce hastanede yattık 1 hafta cıgerlerı enfeksıyon kapmiş abtıbıyotık tedavisi ve ventolın uygulandı ve ok kadar dıkat etmeme rağmen yıne hasta olcak sanırım😢çünkü aynı belırtıler var böyle bır hastalık gecırmiş iyileşen varmı aranızda pıskolojım bozuldu lütfen yardım edın 😢😢😢