Oğlum hiç uyanmazdı bu saatte uyandı şuan durduramadım bir eli ağzında bir eli saçını çekiyor ilk defa böyle oldu dişten mi neyden anlamadım. 2 yaşına girecek. Dün bir kere ateşi oldu. Dünden bugüne 4 kere sulu ishal oldu. Yani dişten mı acaba ya öncekiler hep çıktı ama sonda kiler kaldı. Çok zor sanırım orada ki dişler şimdi diş jeli sürdüm. Biraz şurup içti uyudu eli saçında 🤷🤷