Mothertwins ben kullanmıştım iki ay sonra bıraktım bir sürü yan etkisi var ben dayanamadım bıraktım ilk evlendigim zamanlarda vermişti bana doktorum ara kanama şişkinlik duygu durumu değişikliği ani açlık göğüs ağrısı gibi bir sürü şey yasadm özellikle ara kanamam hiç bitmedi nerdeyse