Kızlar 9 yıl sonra üniversite sınavına girdim 287 puan aldım hiç çalışamadım 3 çocuğum var İstanbul’da yaşıyorum sağlık bölümü okumak istiyorum Başka bir şehre gidemem eşim İstanbul’da memur . Ya açıktan tıbbi sekreterlik falan okuyacağım ama Ben şey istiyorum radyoloji istiyorum tıbbi görüntüleme O da açıktan okunmuyor Örgün öğretime gitmem gerekecek o da benim için çok zor olacak ama ben örgün öğretime gidip Tıbbi Görüntüleme istiyorum Sizce gelir mi 1 milyon 40 bin sıralamam var