Mamatigerbabytiger Kızlar bebeğim çok aktif o yüzden az kilo alması normal diyorlar. Katı gıda serüvenimiz çok başarılı gitmiyor. Meyveler hariç yaptığım yemekleri yemiyor. Kilo alımı o yüzden çok yavaş. Emzirmeye devam ediyorum. Bu süreç normal mi geçici mi siz ne önerirsiniz?
aysebb Mamatigerbabytiger Normal az alması veya durması bu dönem. Benim kızımda 9 aylık 3 aydır oda çok az alıyor hem diş dönemi hemde çok hareketli
Mamatigerbabytiger aysebb evet dişler geldiği içinde iştahı azaldı 6. Aydan beri alttan 2 üstten 4 dişimiz çıktı.
dgncgl Benimde bebeğim etkek ve 8 buçuk aylık, geçtiğimiz 2 ay toplamda 300 gr aldı. Doktor normal dedi ama yine de ben daha çok yedirmeye çalışıyorum. Az geliyor bana
Mamatigerbabytiger dgncgl ona özel yaptığım yemekleri yemiyor bende sofra yemeklerinden veriyorum az az tuzlu yememesi gerekiyor aslında ama bu seferde içim rahat etmiyor