meliko04 asla kötü enerji yüklemek istemem size ama oğlum 2,5 yaşında denizden mikrop kaptı ki deniz suyu daha temiz diye düşünürüz hepimiz ,fakat şu sıra büyük bir salgın var adenovirüs,rotavirüs..doktor deniz,havuz bu tarz yerlerden bulaştığını söyledi ve ailecek bize de bulaştı çok ağır geçirdik zor atlattık,ateş,kusma,ishal🤕ortak kullanım olmasa dahi hijyeninden nasıl emin olabilirsiniz ki🤨konu çocuk olunca hassas oluyor insan yine de paylaşmak istedim ,tabiki annesi olarak siz daha iyi bilirsiniz,iyi tatiller şimdiden 🥰🌸