Y bakımda sarılık yüzünden yatmıştı 3 günlükken ve benim ilk 10 gün sütüm resmen dolup taşıyordu. stresten mi neden bilinmez sütümün çoğu çekildi 4 buçuk aydır emziriyorum binbir çaba ile zaten ilk iki ay tutmadı biberonla sağdığımı verdim iyice mama girmeye başladı öğünlerimize o kadar canım sıkılıyor ki iki yaşına kadar emzirmek isterdim sadece bu kaygı boş bir kaygı mı bilmiyorum ama canım çok sıkılıyor o sütüm nasıl gider diye