Aybars_m Kızlar merhaba. Bebeğim 4 aylık olmak üzere. Mama ile besleniyor. Çevremde bebeği olan birçok insan mamayla beslendiği için 4. Ay dolduğunda ek gıdaya başla diyor. 4. Ayda ek gıdaya başlayan oldu mu? Başladıysanız ilk olarak neler verdiniz?
deletedmom719 Aybars_m doktorlar genelde mama dahi alsa 6. Ayın dolması gerektiğini öneriyor ek gıda için. Bence çok erken 4. Ay yine de siz bilirsiniz tabiki.
Yakar Aybars_m bence çok erken canım benim bebeğinde 3 buçuk aylik ben 6 aylıkken başlıycam çok erken 4.ay sindiremez çocuk
Ikrazumra19 Aybars_m bendr mamayla besledim ama 5.ayda doktor baslatti cevreyi degil doktoru dinleyim bence
Aybars_m Hepinize çok teşekkür ederim. Bende erken oldugunu düşünmüştüm yanlız değilmişim teşekkürler 😊
Yusufunannesii Aybars_m benim bebeğim de yalnızca mamayla besleniyor doktorumuz başlayın dedi ve tadım yapıyoruz şuanda sadece 3 gün kuralını uyguluyorum ilk olarak sebze püreletiyle başladık havuç patates balkabağı verdim sonrasında elma ile devam ettik
Alya_sare Aybars_m cok erken ek gıda için bizim doktorumuz sadecr mamayla beslense bile 6.aydan önce baslatmıyor ek gıdaya hayatı boyunca yicek zaten bence acele etme
Omursmom Canım benim kızımda mama ile besleniyor 4.5 aylıkta başlamıştım ama çok pişmanım en güzeli 5 aydan sonra 5.5 aylıkken olabilir oda yoğurt balkabağı şeklinde ..