Anonim__ genelde akşam üzeri 5 buçuk 6 ya kadar evde evcilik oynuyoruz hamur yada kinetik kum veriyorum sonrasında araba garajı yapıp araba yarışı yapıyoruz boyama yapıyoruz etkinlik kitapları var onları yapıyoruz öğlen 2 den sonra balkona gölge geliyor orada suyla oynuyor oyuncaklarını yıkıyor bebeklerine banyo yaptırıyor yada ben yemek yaparken o tencere tava oynuyor ben çamaşır katlarken o coraplardan sepete basket atıyor akşam üzeri de koşarak parka gidiyoruz 2 3 saat rahat parkta oynayıp eve geliyoruz duş alıyoruz yemek yiyoruz sonrasında uyku