Kızlar günlerdir süren kasık ağrım vardı. Tuvalete gitmek işkenceye dönüştü resmen. İdrar yaparken öyle bir alt karın ağrısı yaşıyorum ki canımdan can gidiyor. Doktora gittim yüksek bir enfeksiyon çıkmadı ama yine de bu ilacı yazdı. Emzirme dönemindeyim diye kullanmak istemiyorum açıkçası var mı bu ilacı emzirirken kullananlar?