Kızlar ben doğumdan üç ay sonra adet gördüm. İlk doğumum du. Üçüncü aydan sonra ağrım oldu kasıklarımda çok ağrıyordu bn üşüttm sandım ama bazen adet ağrısı gibide oldu sonra on gün gibi bir süre geçti sanırm adet oldum sonra adet bitiminden 10 15 gün geçtikten sonra yine kasık ağrılarım oldu hemn adet olucam sandım ama bir süre geçtikten sonra oldum ve aynı şey tekrar oldu adet bitti şuanda 15 gün felan geçti yine ağrım oluyor muhtemelen adet ağrısı ama adet olmaya daha çok varken sancım oluyor fark ettim bu 3 defa aynı şey oluyor. Bekarken sancım olmazdı pek ama evlenince oldu ve doğum yapınca daha çok oldu bazende diyorm acaba yumurtlama zamanı mı oluyor bu ağrı. Normal mi acaba böyle olan var mı?