theyikik Kızlar hani birisi esnediğinde bizim de esneyesimiz geliyor ya , ben şimdi 5 aylık bebemin yanında sürekli esnesem uykusu gelir mi acaba ya höf başka türlü uyuyacağı yok 😅
bana1cocukyetti theyikik Bence bebeklerde işlemiyor bu, sabah 100 kere esniyorum öyle olsa öğlene kadar yatarız hep🤣keşke🤦🏻♀️
KLORAK theyikik benim sabahları çenem ayrılıyor ama kızımın komiğine gidiyor bütün enerjisiyle benimle oynamaya devam ediyor. Şimdi bile esnemeye başladım