saresmomy 10 gündür falan buzdolabımız bozuk ve şuruplar oda ısısında bekledi hep o süreçte mecburiyetten. Evin sıcaklığıda 26 derecenin altına pek düşmedi nem cabası. O şurupları kullanabilir miyim acaba bir de diş jeli yoksa değişmeli mi?
Show_must_go_on saresmomy antibiyotik dışında ilaçları kapalı karanlık ocaktan uzak bir mutfak dolabımda muhafaza ediyorum.
aslananne27 Show_must_go_on yazın diğer şuruplar bile buzdolabında saklanmalı bence çünkü odaların hepsi çok sıcak ne kadar serin olabilir ki bu sıcakta dışarı si 37,38 derece
Show_must_go_on aslananne27 Evim 28 oluyor max karanlık kapalı bir dolap be ocaktan fırından uzakta hemşire ve eczacı söylemişti hep böyle saklarım