Zamansizportakal Alanya’da gidip memnun kaldığınız her şey dahil otellerin ismini yazar mısınız acaba 🌸
cirkinordekyavrusu Zamansizportakal iki hafta önce alanyadaydık Noxinn Deluxe otel biz çok memnun kaldık sahili biraz kayalıktı kum olan kısım da kalabalık oluyordu biraz ama oğlum sağolsun havuzdan çıkmadığı için sahile gitmeye fırsatımız olmadı pek😁
cirkinordekyavrusu Mlkmstf biz erken rezervasyon yapmıştık kıştan almıştık uygundu şuanda 5 gecesi 45-50 bin civarıdır muhtemelen