Ucansupurge minikoglummmmm implant kullanıyorum ben ustelik 5 aydır adet olmuyorum. Direk adetimi kesti benim. Kuzenim böyle hamile kaldı diyince sen yeni bir fobi oluştu bende haha😁
minikoglummmmm Ucansupurge hı anladım canım bende spiral kullanıyorum bazen 4,5 gün geç geliyor korkutuyor beni 😀😀
Ucansupurge minikoglummmmm Bu ay benimde aklim çıktı yalan yok 😁 mide bulantısı aşırı yorgunluk uyku hali vardı. Aha dedim kesin hamileyim 🫠 test aldım hemen neyse negatifti.
minikoglummmmm Ucansupurge hahaha sen test almışsın ben gittim kan verdim bir yandan da eşimle tartışıyorm ya hamileysem diye çünki üst üste oldu bizimki bir yaş var arada 🤣
Ucansupurge minikoglummmmm taktirdigimun 3. Ayinda direk kadın doğum gittim hala adet olmadım diye normal dedi inanmadım USG istedim 😁😁 benim gene kızım 3 yaşında hamile olsam üzülmem hayatta ama bile isteye de yapmak istemiyorum 😁
Keremlihayat Âdet geciktiriyor mu, psikolojik yan etkileri var mi, kilo aldırıyor mu, tecrübe edenler yazabilir mi
Ednurr7 minikoglummmmm yani işte ben de karar veremedim spiral mi implant mı yani sanırım implant spirale göre daha koruyucu diyorlar ama yani o çocuk olacak olduktan sonra her zaman oluyor gibi bir şey o zaman bu Allah isteyene versin ya gerçekten çok zor
Ednurr7 Ucansupurge Özel hastanede doğum yaptığım doktora taktırsam diye düşünüyorum ben de ona da o zaman sadece muayene parası ve alacağım implant herhalde Ücret olarak yansıyacak implantı takması muayene parası içerisinde sayılmıyor mu acaba ayrı mı veriliyor
Ucansupurge Ednurr7 Doktora kalmış birşey o. Benim doğum yaptığım doktor özel muayenehasi vardı anlaşmalı olduğu bir özel hastanede doğum yaptırıyor. İlk implant için onunla temasa geçtim. 6bine takiyordu ben implanti alıp gelsem diye sorduğumda 1500e takarım dedi. Muayene+ 1500takma ücreti istedi. Çünkü alelade herkes takamiyormus implanti kas içine takılması gerekiyor o yüzden yetkili yerlerde takılma oluyormuş öyle demişlerdi. Üniversite hastanesinde profesör ben takarım diyince alıp gittim özel muayene almana gerek yoktu öğle arası gelseydin serviste de takardim dedi. Ben ayıp olmasın diye 4 ten sonra özel muayene alıp gitmiştim. Dediğim gibi ikisi de doktor ikisi de farklı bir yol izliyor
Ucansupurge minikoglummmmm işte bende anca öyle 2. Çocuğu yaparım 😁 diğer türlü cesaret edemem. Zor oluyor mu ya ben en çok uyku düzeninden korkuyorum aynı anda uyutmam gerekirse nasıl olacak vs
minikoglummmmm Ucansupurge valla şuan dişardayım eşim bakıyor ve ikisi birden uyuyor sonra birbirini uyandırıyorlar ikisi aynı zamanda yemek yiyor