Evaninanasi zaten atlatmayı bende istemem ağlıyor yanından gidince diye bu zamana kadar öyle yaptım tam dibinde oturmuyorum ben bazada oturuyorum o yerde yatıyor ama beni görüyor zaten istemem çocuğumu ağlatmak tabiki de. Zaten uyku eğitimi ağlatmadan verdim 7,5 aylikken desteksiz uyuyor da odadan çıkınca uyanıyor ben onunla birlikte o yerde ben bazada yatarsam sıkıntı yok görüp uyuyor ama odada olmasam sık uyanıyor