Meri-Mel Allah’a çok şükür kızım tatlı, çikolata vs sevmiyor. Benim için Allahın bir lütfu resmen çünkü eşimin ailesi tam tatlıcı. Yemek aralarında ara öğün olarak ha bire ellerinde çikolata, gofret vs. Kızım sevseydi bu konuda çok sorun yaşardık eminim. Sevmediği için şimdi teklif ettiklerinde “isterseniz verin ama yemez o” diyorum. İnanmayıp veriyorlar ve yemiyor. Suratlarını görünce nasıl keyif alıyorum bir bilseniz 😂😂
Dipnot: ben hatta benim tüm ailem de tatlı sevmeyiz. Baba evinde bazen özenir de kek yapardık ama 3-4 gün kalır en son tavuklara yem olurdu 🥹 şükür ki bana çekmiş yavrucuğum 🫶🏻