aylintoooo Deletedmom_119 tetagil bence kullanıyorum ve çok memnunum içeriği temiz ayrıca içim rahat 5 diş çıkardık çok şükür.
Themom_ Deletedmom_119 Tetagil, nurse haveys ve karanfil. Tetagil cok rahatlatıyordu hiç bir sorun yaşamadık. Nurse haveys pek etkisi olmadı Karanfil de tetagille aynı etkiyi gösterdi diyebilirim.
Sassolsobe Themom_ merhaba karanfil Nası kullandınız , ben bi tatlı kaşığı kadar kaseye koyup üzerine zeytinyağı döktüm geceden , elimle karanfili damaklarına mı süreyim ya da yanlış mı yaptım acaba
Bozbeyinannesi Osanit diş topu saniyeler içinde etki ediyor ayrıca temiz içerikli 4 aylıktan beri kullanıyorum şu an 16 aylık azı diş çıkarıyor sorunsuz ilerliyoruz sayesinde
motherisbackk Deletedmom_119 hiçbiri . 😂 sulu diş kaşıyıcıları at buzluğa sonra bebeğin ağzına sok en iyisi o
motherisbackk MoonCrystal ona çare yok aşkım 😂😂 ben çok kötü olursa artık en son raddedeyken azıcık calpol veriyordum ama böyle bebeğim çok huzursuz kötü olduğunda
MoonCrystal motherisbackk valla calpol fayda etmiyor iki defa denedim sonuç aynıydı o yüzden bu diş seysleri şart 😄
motherisbackk MoonCrystal calpol etmiyosa parol ediyo aşko😂 devamlı vermediğin sürece bebişi rahatlatmak için iyi. Tetagil kullandık etkisi 1 dk sürüyor bizde tetagili abur cubut olarak görüyo😂 karanfili de denedik bizde o da işe yaramadı tek işe yarayan buzdu
hbc Ya ben bu karanfilli kırıp atıyorum içine ama yağa geçsin iyice diye öyle 3 5 tane değil zararı olur mu alerji vs kullananlar yazabilir mi
MoonCrystal motherisbackk parol muuuuuu yani sen atiyosun ona mı geçiyor canım ? Ay valla bizimkinede calpol çerez geliyor heralde halbuki sadece 2 . Ay asisinda vermiştim ateş için bı de geçen işte iki defa verdim ağrısı için ama ı ıhhh yok sıfır 😁
motherisbackk MoonCrystal yok kuşum parol bebekler için şurup bizim doktorumuz yazmıştı çok diş sancısı çektiğinde vermiştim ben bi kez