Deletedmom_119 benim kizin dis sancilari 5.ayinda baslamisti. Doktorun onerisiyle pirasa veriyodum eline. Dis jellerini hic onermedi. Senin ananin zamaninda dis jelimi varmis bosver sen anam babam usulu git, hem bagisikligi guclenir dedi☺️ ilk dislerden sonra sogan vermeye basladimdi😄 kokar kokar tok tutar diye seviyoduk o zamanlarda😄 anne sutu aliyosa kendi sutunuzu az sagip dondurup onu verin bu meyve emzikleri oluyo ya onlarin icine katipta.