momd bana da çok laf ettiler daha 40 ı çıkmadı 22 günlük yaptırılır mı falan. Bana kalsa ben hastaneden çıkmadan yaptırcaktım ama 2590 gr doğdu hastaneden 2340 gr la taburcu olduk. 22 günlükken 2800 gr Dı öyle düşünün. Hiçte küçük değil ve gerçekten küçükken daha kolay geçiyor. Oğlum uykuda oldu sünneti. Hiç anlamadı. Çok güzel ve rahat geçti. Hemde dikişli sünnet oldu. Devlette üroloji takipliyiz ayrıca onlarda sünneti çok güzel olmuş dedi. Kendi doktoru falan da dedi sünneti çok güzel çok başarılı diye 🤗
Bencede yaptırın. Hiç korkmayın. Geçiyor gidiyor❣️
Oğlumda pipide darlık, kist ve su fıtığı vardı. Çiş yapmada zorlanıyordu. O yüzden yaptırdık. Hemen geçti hepsi. Şuan 1 yaşında hiç bir sorunu yok.